pinuppin-up1 winmostbetmostbet az casino

[MAKLUMAN PENANGGUHAN PROGRAM KPKM]

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW, para sahabat, ahli keluarga serta rakan-rakan seperjuangan dan pengikut baginda sekalian.

Setelah hampir tiga bulan para mahasiswa dan mahasiswi bertungkus-lumus dalam menunaikan tanggungjawab sebagai seorang penuntut ilmu di bumi Mesir ini, maka pada bulan Januari 2022 akan bermula peperiksaan fasa satu bagi semua bidang pengajian Islam.

Demi memastikan kecemerlangan khususnya dalam bidang akademik, Unit Perancang di bawah Jabatan Timbalan Yang Dipertua, Keluarga Pelajar-pelajar Kelantan Mesir 2021/2022 telah menetapkan tarikh penangguhan program mega yang melibatkan semua ahli KPKM.

Hal ini bertujuan memberi peluang dan ruang seluas-luasnya kepada semua ahli untuk mengulangkaji pelajaran dan memberi tumpuan sepenuhnya kepada akademik seterusnya membuat persediaan yang rapi bagi menghadapi peperiksaan yang akan tiba tidak lama lagi.

Penangguhan program akan bermula pada 17 Disember 2021 yang melibatkan seluruh mahasiswa dan mahasiswi KPKM dalam bidang pengajian Islam al-Azhar pada sesi ini.

Diharapkan semoga dengan penangguhan ini, semua mahasiswa dan mahasiswi dapat menggunakan peluang dan memanfaatkan masa dengan sebaiknya seperti menghidupkan suasana study group bersama rakan-rakan, menghadiri kuliah yang berbaki dan kelas-kelas tutorial yang dianjurkan MGBKAN dan BKAN.

Semoga penetapan ini akan memberi kesan dan impak yang besar dalam memastikan kecemerlangan dan pencapaian akademik ahli terus meningkat pada sesi ini.

Sekian, wassalam.

“Jom Alatul Bersama”

Ustaz Mohammad Haizat bin Mohd Rashid,
Timbalan Yang Dipertua,
Keluarga Pelajar-pelajar Kelantan Mesir 2021/2022

“Belajar dan Beramal”
“Memurnikan Pemikiran, Melestarikan Kesatuan”
#BersamaBersatu
#BersamaBersatuMenjagaWarisan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.

keyboard_arrow_up